Coffee table books

Något som jag tycker är riktigt snyggt är att använda böcker som inredning. Att stapla upp fina och samtidigt intressanta böcker i en hög på soffbordet är en fin detalj i inredningen. Jag håller sakta med säkert att hitta min egen smak vad gäller inredning, annat var det ju när man vid 21 års åldern innan bröllopet skulle inreda en hel lägenhet, kan ju säga att det inte är mycket som är kvar av de möblerna idag. Ens personliga smak växer fram allt eftersom och jag satsar på detaljer som ska fungera över en längre period. Men tillbaka till böcker! Jag fick min första coffe table book av min fina vän Johanna när jag fyllde år (åh, även en fin guldljusstake från skultuna). Hon känner ju mig ut och in så detta var något som jag definitivt behövde, nu gäller det bara att fylla på samlingen med några fler böcker.
 
De stora modehusen har väldigt fina böcker som man kan samla på.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback