Dagens planer

Här hemma intas frukost framför Disney Jr, som det alltid gör sedan en viss tjej här hemma upptäckte kanalen. Vi har dock under hela ledigheten blivit bortskämda med sovmorgonar så det gör inte så mycket att den kanalen är på. 
 
Idag blir det lite fix inför nyår imorgon, vi ska dela upp kvällen då vi kommer att spendera den första halvan hos svärföräldrarna och andra halvan hos goda vänner. Jag står för desserten så detta ska inhandlas idag samt förberedas. Jag lyckades även boka in en klipptid för mitt hår hos min nya favoritfrisör, blev så nöjd med henne sist jag var där. Så kan man va fin i håret till nyårskvällen. Jag trodde inte att det var så länge sedan som jag klippte mig men när jag kollade på mina bilder från den klippningen så har det gått 15 veckor, men som tur är så har jag fått sådan bra kvalité på håret att det inte ens har blivit slitet, bra hårprodukter är A och O. Bilder på före och efter kommer upp senare ikväll.
 
 
Sist jag klippte mig, håret är dock inte så ljust som på bilden, måste vara ljuset i badrummet. 
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback