Operation av halsmandlarna

Jag har länge haft besvär med mina halsmandlar, jag minns inte någon månad där jag inte har haft ont i dessa. Jag har efter flera halsfluss varit i kontakt med vårdcentralen för att gå vidare med operation, men det har inte gått något vidare. Det var först via min privata försäkring som jag fick en tid omgående och en tid för operation ganska tätt inpå på Sophiahemmet. Äntligen så kan jag bli av med dessa halsmandlar som inte gett mig annat än besvär.
 
Många förvarnar en och menar på att dessa hjälper till med immunförsvaret etc. Men då jag har så pass frekventa perioder med ont i halsen så tror jag nog inte att det kan bli värre. Min läkare var väldigt optimistisk så förhoppningsvis går allt bra. Jag kommer att uppdatera bloggen vad gäller operation och tiden efter, just för att jag själv har googlat runt en massa i jakt på information, så jag tror nog att andra kan ha nytta av min erfarenhet. 
 
Så på torsdag gäller det, det enda som jag funderar på är att jag inom loppet av 5 veckor kommer att genomgå två operationer. Den andra mycket större än denna med halsmandlarna. Men det är en annan historia.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback