A little treat

Imorgon är det sista dagen för min dotters förskolepedagog. Hon har varit ett stort stöd och jag har verkligen känt mig trygg med att lämna mitt barn hos henne (även de andra tre som jobbar på avdelningen). Eftersom Chokladfabriken ligger bredvid jobbet så köpte jag med mig lite praliner. 
 
En del människor är lite emot att man ger presenter till de som jobbar på förskolan, man ser det som att "det är ju deras jobb". Men jag vill ändå visa min uppskattning för de som verkligen utstrålar att de älskar sitt jobb och tar väl hand om mitt barn. För det är verkligen inte en självklarhet vare sig man jobbar på en förskola eller på en annan plats. I mitt jobb kan jag även någon gång  få en liten gåva i form av exempelvis choklad ( absolut inte något av större värde) och det är trevligt att man får uppskattning då och då :)
 
 
Gillar chokladfabriken, köpte med mig en stor passionfruktstryffel till mig och den var underbart god. 
 





Kommentarer
Postat av: Jo

Vilken söt ask :)

2014-01-10 @ 12:01:12
Postat av: MrsE-Svarar

Jo- Visst var den? Behövde inte slå in den alls ;)

2014-01-11 @ 23:28:25
URL: http://mrse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback