Ansiktsmask

Beutyjunkie som jag blivit på senare tid så har jag nu på senaste tid läst om en ny(för mig) ansiktsmask. Den är ju inte lika bra som aspirinmasken men ändå ganska bra. 
 

 
Ta lite havregryn i en skål och häll över varmt vatten så du kan mosa ihop till en gegga. Smörj in hela ansiktet och låt det vara på i ca 15 min. Du kommer ju inte att se speciellt snygg ut under denna process men det är ju resultatet som är det viktigaste.  
 
Skrubba ansiktet innan du tvättar av och smörj in med dina ansiktsprodukter efter.  Huden känns alldeles ren och len. 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Jo

man kan ju alltid blanda havregryn med aspirin :P

Svar: Haha kom förbi och testa :p
Mrs E

2014-01-05 @ 18:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback